Samozřejmě můžete zboží vrátit - do 14 dnů od převzetí a bez udání důvodu (pokud není výslovně uvedeno jinak). Prosíme, aby vracené zboží bylo nenošené, v původním neponičeném obalu, s visačkou, ve stavu a hodnotě v jaké bylo zboží dodáno, resp. převzato. V případě, že zboží vrátíte ve stavu nekompletním či poškozeném, vyhrazujeme si právo v souladu s § 458 odst. 1 Občanského zákoníku na snížení vracené částky o odpovídající sumu.
Zboží můžete vrátit osobně ve WAKA výdejně na adrese Chrudim, Fortenská 137 nebo poštou na adresu artdatta s.r.o., Fortenská 137, 53701 Chrudim. Peníze nevracíme hotově, částku ceny zboží Vám odešleme na bankovní účet do 10 pracovních dnů od chvíle, kdy zboží přijmeme.
K vracenému zboží prosíme vyplňte průvodku (k dispozici ke stažení) a přidejte kopii dodacího listu / faktury. Pomůžete nám urychlit vrácení peněz a též zlepšit služby eshopu. Děkujeme.
I vyměnit můžete zboží bez problémů - do 14 dnů od převzetí a bez udání důvodu (pokud není výslovně uvedeno jinak). Po této lhůtě se budeme snažit též pomoci, ale základem je, aby nově zvolené zboží, resp. velikost, bylo k dispozici (doporučujeme předem ověřit, zeptejte se nás). Prosíme, aby měněné zboží bylo nenošené, v původním neponičeném obalu a s visačkou.
Zboží můžete donést k výměně osobně do WAKA výdejny na adrese Chrudim, Fortenská 137 nebo zaslat poštou na adresu artdatta s.r.o., Fortenská 137, 53701 Chrudim. Budeme se snažit provést výměnu co nejdříve.
K měněnému zboží prosíme vyplňte průvodku (k dispozici ke stažení) a přidejte kopii dodacího listu / faktury. Pomůžete nám urychlit výměnu samotnou a též zlepšit služby eshopu. Děkujeme.
Na veškeré zboží je záruka 24 měsíců. Zboží můžete reklamovat osobně ve WAKA výdejně na adrese Chrudim, Fortenská 137 nebo poštou na adresu artdatta s.r.o., Fortenská 137, 53701 Chrudim. Při zpracování reklamací postupujeme dle Obchodních a reklamačních podmínek a příslušných právních předpisů.
K reklamovanému zboží prosíme vyplňte průvodku (k dispozici ke stažení, nezapomeňte popsat důvod reklamace) a přidejte kopii dodacího listu / faktury. Pomůžete nám urychlit vyřízení reklamace a též zlepšit služby eshopu. Děkujeme.